Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšana
Section X
Pieteikšanās pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanai 2024./2025.m.g.
Līdz 30.09.2024. ir iespēja pieteikties pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanai.
Novērtēšanas process sastāv no:
pedagoga profesionālās darbības vērtējuma mācību stundās, izmantojot mācību stundu vai nodarbību vērošanas un novērtējuma lapu (2.pielikums):
pedagoga darba pašvērtējuma par 2023./2024.m.g. Uzmanību - 5.pielikums nav spēkā, to aizstāj pašvērtējums Moodle
pedagoga profesionālās darbības novērtējuma (4.pielikums)
Kā?
pedagogs Metodiskajā centrā iesniedz parakstītu iesniegumu (1.pielikums) - to var saņemt MC vai izprintēt
ar direktores rīkojumu tiek apstiprināta pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisija (turpmāk - komisija)
komisija organizē pedagogu profesionālas darbības kvalitātes novērtēšanu 2024./2025.m.g. atbilstoši “Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikums” pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas kārtība”
komisija izstrādā laika grafiku - par to informē pretendentus
komisija izveido Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas Stundu vērošanas sarakstu - par to informē pretendentus
pedagogs uzaicina vērtētājus vērot stundas (vienojoties par konkrētu datumu, laiku, vietu un informējot par stundas tēmu, formu - teorija vai praktiskā nodarbība)
vērtētāji vēro stundas, aizpilda Mācību stundas vērošanas un novērtējuma lapu. Pedagogs saņem atgriezenisko saiti un parakstītu novērtējuma lapu, vērotājs otru parakstītu novērtējuma lapas eksemplāru iesniedz Metodiskajā centrā
komisija apkopo iesniegto informāciju, izstrādā priekšlikumu direktorei lēmuma pieņemšanai par kvalitātes pakāpes piešķiršanu vai atteikumu piešķirt kvalitātes pakāpi.
direktore ar rīkojumu nosaka pedagogam piešķiramo profesionālās darbības kvalitātes pakāpi un piemaksu vai atteikumu piešķirt kvalitātes pakāpi
pretendenti iepazīstas ar rīkojuma saturu, to apliecina ar parakstu.