Tēmu izklāsts
-
-
Forums
-
Neliela video instrukcija-kā atvērt Teams pārlūkā
-
URL
-
Forums
-
Forums
-
Laiks:
-
NODARBĪBA TIEŠSAISTĒ . sākums 9:00- līdz 11:45
-
-
Mērķis : Apgūt spējas izzināt klienta vajadzības, vēlmes un iespējas, zināt informācijas iegūšanas,organizēšanas, apstrādes un nodošanas veidus ,izprast, informācijas un komunikācijas procesu nozīmi.1.1.1. Klienti un klientu grupas (t.sk. ģimenes ar bērniem, tūristu grupas, darījumu tūristi, seniori, klienti ar īpašāmvajadzībām, ārzemju tūristi u.c.).* Mācibu materiāls ,,Klienta jēdziens''Pārbaudes darbs ,,Kas ir klients''* Mācību materiāls ,,Tirgus segmentācijas mērķi, parametri un mērķtirgus jēdziens.Pārbaudes darbs ,,Tirgus segmentācijas mērķi, parametri un mērķtirgus jēdziens''.1.2.1. Informācijas iegūšanas avoti.1.2.2. Informācijas izplatīšanas metodes un kanāli.* Mācibu materiāls ,,Klienta apkalpošanas procesa būtība, kanāli un kvalitāte''Pārbaudes darbs ,,Klienta apkalpošanas procesa būtība, kanāli un kvalitāte''Faili: 8 Uzdevumi: 7Progress: 0 / 0
-
Mērķis: Izprast informācijas un komunikācijas procesu nozīmi, aprites un nodošanas kārtību
Faili: 2 Uzdevumi: 2Progress: 0 / 0 -
Mērķis: Apgūt spējas konsultēt klientu par tūrisma produktiem un pakalpojumiem klātienē un attālināti
Uzdevumi
3.1.1. Komunikācija ar klientiem klātienē,pārrunu tehnikas ar dažādām mērķgrupām.
* Mācību materiāls ,,Klientu tipoloģija un temperimenta tipi''
Pārbaudes darbs ,,Klientu tipoloģija un temperimenta tipi''
* Mācību materiāls ,,Klientu uztveres veidi''
3.1.2. Komunikācija ar klientiem attālināti(lietišķā sarakste, sarakste e-pastā u.c.).
3.1.3. Rakstiskā saziņa ar klientu ilgtspējīgu attiecību veidošanā
Faili: 3 Uzdevumi: 3Progress: 0 / 0 -
URL: 2Progress: 0 / 0
-
URL: 1Progress: 0 / 0
-
URL: 1Progress: 0 / 0
-
URL: 1Progress: 0 / 0
-
-